Shop Mobile More Submit  Join Login
.: Join mY FuneraL oF EuphoRia:. Sonic.EXE by Scourgethe-Hedgehog .: Join mY FuneraL oF EuphoRia:. Sonic.EXE by Scourgethe-Hedgehog
Basically re did a previous Sonic.EXE I did a while back.
Add a Comment:
 
:iconxxrainbowfazbearxx10:
XxRainbowFazbearXx10 Featured By Owner Mar 15, 2015  New member Student Traditional Artist
Sonic.exe? are you getting a close up to the camera or what?
Reply
:iconrainbowdashsonicfan:
rainbowdashsonicfan Featured By Owner Nov 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
No. Get out of my screen before Dashie sees this.
Reply
:iconsonic-e-x-e:
Sonic-E-X-E Featured By Owner Aug 2, 2014  Hobbyist General Artist
*laughs* won't you?
Reply
:iconpumpkinhead6666:
Pumpkinhead6666 Featured By Owner Oct 6, 2014
Sure. To two demons.
Reply
:iconlucythewolf12:
LucytheWolf12 Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Artist
Love it!
Reply
:iconnoahfan:
NoahFan Featured By Owner Apr 16, 2014  Student Artist
nnnnoooope nope nope noopppe nope no my nightmaaaares DX
Reply
:iconsonicexe851212:
Sonicexe851212 Featured By Owner Jan 27, 2014  Student General Artist
stop faqing the camera godammit! sonic.exe: shut your mouth! i'm sexier than your ass!
Reply
:iconsinister-sonic:
SINister-sonIC Featured By Owner Dec 16, 2013  Hobbyist General Artist
ermehgerd Surneek EE EX EE!!! :iconherpderpsonicplz:
Reply
:iconstarseal124:
starseal124 Featured By Owner Oct 19, 2013
urk this scares me Squirtle Err 
Reply
:iconretardwee1:
RetardWee1 Featured By Owner Oct 29, 2013
Only pussies are scared of this shit.
Reply
:iconforeverdarkness11:
ForeverDarkness11 Featured By Owner Oct 8, 2013
Creepy as hell. I LOVE IT!!!!!!! Creepy and bloody is on my 'love to draw' list!
Reply
:iconretardwee1:
RetardWee1 Featured By Owner Oct 29, 2013
Only pussies are scared of this shit.
Reply
:iconforeverdarkness11:
ForeverDarkness11 Featured By Owner Oct 29, 2013
Yep! But that doesn't make it less awesome!
Reply
:iconkms621:
kms621 Featured By Owner Oct 6, 2013  Student Traditional Artist
awesome keep up the good work
evil sonic avatar lol scourge dance
Reply
:iconaysle48:
Aysle48 Featured By Owner Oct 1, 2013  Student Digital Artist
awesome
Reply
:iconteamgalaxy042:
TeamGalaxy042 Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist Artist
holy jesus ._.
Reply
:iconretardwee1:
RetardWee1 Featured By Owner Oct 29, 2013
Only pussies are scared of this shit.
Reply
:iconteamgalaxy042:
TeamGalaxy042 Featured By Owner Dec 29, 2013  Hobbyist Artist
Dahell is with yo icon brah :3
Reply
:iconnightthevampire:
nightthevampire Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist General Artist
cool
Reply
:iconskerpup:
Skerpup Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconxsparkzerox:
XSparkzeroX Featured By Owner Oct 1, 2013  Student General Artist
...No.

This is awesome! (And creepy... O-O' )
Reply
:iconretardwee1:
RetardWee1 Featured By Owner Oct 29, 2013
Only pussies are scared of this shit.
Reply
:iconxsparkzerox:
XSparkzeroX Featured By Owner Oct 29, 2013  Student General Artist
Oh yeah? You shouldn't have said that there goes your account asshole. Next time apriciate someone's art please, no one wants to hear your insults.
Reply
:iconxxmellisarobotnikxx:
XxMellisaRobotnikxX Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awesome yet creepy!
Reply
:iconretardwee1:
RetardWee1 Featured By Owner Oct 29, 2013
Only pussies are scared of this shit.
Reply
:icondongofett617:
DongoFett617 Featured By Owner Oct 1, 2013
Very nicely drawn!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1008 × 1080




Details

Submitted on
October 1, 2013
Image Size
361 KB
Resolution
1008×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,551 (4 today)
Favourites
173 (who?)
Comments
26
Downloads
13
×